Sunday, January 22, 2012

Why must be him not others???????????????


Hati , kenapa kau masih mengingati ?
Cinta , kenapa kau masih menantinya ?
Fikiran , kenapa kau masih lagi fikirkan dia?
Mata, kenapa setiap hari kau ingin melihat dia walaupun hanya wall FBnya yg sepi?
Mulut , kenapa kerap sekali kau asik tersasul namanya ?
Jantung , kenapa kau berdegup kencang tatkala terlihat dia ?

dan ape istimewanye die???????????? knp hati aku still nk suke kat die?? knp aku nk biarkn hati aku trluke sbb die??? perlu ke????


dn aku spatutnye pesan kat diri aku cam nie "hati2lah dalam memberi HATI sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping HATI aku nie..." Ya Allah jgn biarkn aku trsalah memberi hati kpd org yg x spatutnya....sesungghnya Engkau lbh mengetahui apa yg trbaik untukku...."Stop CARE about him" mgkn slh satu cara penyelesaian...tp tue la bende yg pling susah aku nk wat....huhuhu


please someone help me to delete his name from my heart!!!! coz i really2 hurt with this feelings......i have no strength to face it anymore!! Ya Allah...please help me...damaiknlah hati ini dgn segala ketentuanMu...

No comments:

Post a Comment

~Honey to the Moon~ @ KT

Honeymoon ni more to jalan2 cari makan sbnr...