Monday, January 2, 2012

Jahat x aku nie???? hahahaha.. ;)





hah ade cite dsebalik gambar nie...hahaha..one day tue aku dh brjaya menstalker awek adik spupu aku punye fb dgn jayanye...habis satu family aku tngk gmbr2 diorang nie..(bnyk lg sbnrye)...hhahaha pndan muke dh kantoi ngn aku...tue la aritue remove aku lg dr friend list...kn dh kne...kesian....nie kire balas dendam aku la...hahahaha

yg kesiannye tue die kene mrh ngn ibu die...n die plak dh tau aku la orgnye yg telah menkantoikan tue...hahahaha..aku x takut pun..nk merajuk, merajuk la...tp nnt die akn cri gak kakak die nie bile ade problem...huhuhu...ape la sngt marah die tue..

but aku tgh nk cri ayat skrg nie nk nasihatkn budk kat ats nie...umo bru 18 thn kot dh gatal nk brcinta... aku pun x cmtue...n klu bleh aku x nk tngk diorng hanyut dlm prcintaan yg melailaikn n menlaggar batas prgaulan dlm Islam...Islam tue cntik n tlg la respect skit....nk brcinta bleh tp jgn la amik gmbr brpegang tngn mcm dh jd suami isteri...ade batas kot...nnt aku jumpe die aku try nk bg khutbah jumaat kat die...hahaha..bru die tau kakak die nie sape kan????

No comments:

Post a Comment

~Honey to the Moon~ @ KT

Honeymoon ni more to jalan2 cari makan sbnr...