Tuesday, January 17, 2012

~My 22th Birthday...~ =)



Thanks Ya Allah di atas kesempatan usia yg KAU berikn kepadaku.....dh 22 thn dh rupenye aku....trme kasih kpd yg dh bnyk brjasa slama nie....melahirkn, mendidik n membesarkn...thanks sgnt ats doa2 mak slama nie...rase nk nngis bile dngr doa mak td...angah jnji akn cuba utuk jd yg trbaik....insyaAllah...xlupe juge kpd housemate2ku yg wat suprise after exam td....xtau korang beli kek tu kat mane tp sngt2 trharu....huhuhu....thanks ek korang sume...syg korng sngt2...

To all my friends yg wish n doakn kebaikn utk sy....thanks a lot...smoga Allah juga merahmati kalian....lastly nie antara wishes aku...hehehehe:

1. hopefully this year memberi kebaikn brbanding last year....

2. smoga Allah membantu aku menyelesaikn mslh yg aku alami....cume Allah je yg tahu...huhuhu

3. hidup lbh gembira brsama insan2 yg aku syg...

4. smoga impian yg aku impikn slama nie trcapai....huhuhu

5. nak kawen....hahahahaha(mmg sah2 kene belangkung ngn mk, blaja pn x abis lg..)

No comments:

Post a Comment

~Honey to the Moon~ @ KT

Honeymoon ni more to jalan2 cari makan sbnr...