Saturday, January 28, 2012

Aku adalah hambaMu yg lemah Ya Allah!


Terima kasih Ya Allah krn KAU beri kesempatan utkku brmuhasah diri seketika tntg ape yg aku dh buat slama nie....aku lemah Ya Allah...mudahnya aku jatuh cinta kpd hambaMu yg lain selain dariMu Ya Allah...kerdilnya diri ini...aku telah meletakkan perasaan cinta ini pd tempat yg slh dn sbb itu la aku slalu trluka!skrg bru aku sdr biarlah ENGKAU yg menentukn jodoh dn takdir buat diriku...krn KAU lbh mengetahui apa yg trbaik buatku...dn apa yg spatutnya aku lakukn adlh dgn mempersiapkn diri utk mnjadi isteri yg solehah...InsyaAllah...utk membina baitul muslim yg bahagia didunia dn juga diakhirat...ampuni segala dosa-dosaku Ya Allah!...bntulh hambaMU ini utk mengubati hati ini...tiupknlah ketenangn dlm jiwa ini...sesungguhnya aku memerlukanMu disetiap prjalanan hidupku....terima kasih Ya Allah utk kesempatan ini...

No comments:

Post a Comment

~Honey to the Moon~ @ KT

Honeymoon ni more to jalan2 cari makan sbnr...