Wednesday, January 25, 2012

Kedai Buku Kamal



Semalam aku g kl teman kwn aku sufi cri buku2 farmasi die...hehehehe..klu nk tau lokasi kedai buku nie mmg btul2 berhadapn dgn HBKL....klu tngk dlm gmbr kat ats nie....tue adlh keadaan dlm kedai sblum diupgrade....skrg nie kedai nie dh ade aircond...n keadaannye lbh teratur la brbanding yg kat dlm gmbr ats nie...best tau duk lame2 kat kedai nie..nnt korang akn jumpe doktor2 yg kuar cri buku...kedai nie kn jual buku2 perubatan...so sesuai la klu nk tngk muke bakal2 doktor n doktor dtg cri buku...kbnykkn diorang sume muke baik2 je...aku suke tngk sbb ramai yg pkai cermin mata...hahahaha..so, sementara tnggu kwn aku duk pilih n crik buku die...ape lg aku pun prhatikn keadaan sekeliling....x snonoh btul perangai kan!! tp xpe skali skala....hahahaha ;)

No comments:

Post a Comment

~Honey to the Moon~ @ KT

Honeymoon ni more to jalan2 cari makan sbnr...