Friday, June 24, 2011

Imam Muda Hassan I really admired u...huhuhu


First of all congrats buat IM Hassan sbb telah berjaya

ke Final Imam Muda....Untuk Imam Muda Musim ke-2 nie

aku admired kat IM Hassan nie... die nie seorang

yang sweet bg aku la... ckp pun lembut je...

kalau la aku dapat suami yang mcm nie, aku sngt2 la

bersyukur....sbb susah kot nk cari lelaki yg

mcm nie zaman sekarang....lg pun aku sedar sape lah

aku nie nk bergandingan ngan org yg hebat mcm IM Hassan..

tp xpe aku hanye mampu berdoa dr jauh je....

Lastly, smoga IM Hassan menjadi juara untuk musim nie...



2 comments:

  1. jom same2 jd yg baek,,spy kite pon leh dpt yg baek2 cm ni jugak :))

    ReplyDelete
  2. btul tu...jom kite sama2 berusaha untk mndptkn yg trbaik..:)

    ReplyDelete

~Honey to the Moon~ @ KT

Honeymoon ni more to jalan2 cari makan sbnr...