Sunday, July 31, 2016

~ OuR 11 YeArS of FrIeNdShIp ~









Pejam celik pejam celik dh 11 tahun dh kitorng brsahabat....skjap je rasanye masa brlalu...masih trbayang2 lagi mcm mana wktu brkenalan dgn epi n munirah dulu.... aku knl munirah wktu form 2 lg....time tu aku satu kelas dgn die n duduk belakang die...then kitorng jd kawan....Epi pulak aku knl die time form 3... time tu die satu dorm dgn aku...epi ni pendiam orgnye...time tu die bdk baru dlm dorm kami...aku pelik knp die sorng2 n diam je...then satu malam tu aku ajak kwn aku g tegur die...aku igt lg time tu aku offer die kek appolo aku sbg subject perkenalan kitorng....xlama lps tu epi tukar masuk kelas aku...then die duduk sebelah aku sbb kosong...jd since dr situ aku jd rapat dgn die smpai la skrg....kami pnh lost contact sbb lps pmr kami tukar sekolah...but takdir Allah kami dipertemukan semula waktu kami tgh busy dkt matrik...time tu kami start contact semula....aku percaya sgt klu Allah dh mmg jodohkn kami utk jd sahabat Allah akn ciptakan pertemuan semula antara kami....terima kasih Ya Allah atas kasih syg yg Engkau berikn kpd kami... kekalkanlah persahabatn kami ini hingga ke syurgaMu nnt...aminnn :)

No comments:

Post a Comment

~Honey to the Moon~ @ KT

Honeymoon ni more to jalan2 cari makan sbnr...