Sunday, July 31, 2016

~ AiDiLfItRi 2016 ~


















~ Riang Ria Aidilfitri 2016 kami! Stiap kali turn beraya dengan family mak cik aku confirm meriah...sbbnye aku ade 5 orang adik2 yg mmg giler2 nk mati...kalau diorng xde confirm rumah jd sunyi...aku smpai ckp mcm ni dgn mak cik aku "klu jodoh angah smpai sblum raya thn dpn, angah ingt thn dpn nye raya angah nk raya sblh husband dulu...next year punya hari raya bru angah beraya kt Sri Menanti..." then mak cik aku ckp "knp mcmtu plak balik beraya ngn mak dulu la...", aku plak jwb "xnk, sbb nk raya sama2 ngn induk baru meriah skit...hahaha" then mak cik aku pun ketawa...
aku prefer ramai org sbb aku suka rasa meriah bila ramai yg ade kt kampung...so mood nk smbut raya pun jd seronok la kan! hahahahaah....

No comments:

Post a Comment

~Honey to the Moon~ @ KT

Honeymoon ni more to jalan2 cari makan sbnr...