Friday, February 12, 2016

Bila hati salah menyayangi....

Like my previous post about one guy......ermmm, nk dijadikan cite perasaan yg wujud dlm hati aku tu salah rupenye....aku bru tau from my student yg that guy will getting married this year.....Ya Allah ape la nasib aku....when you create a wrong feelings at a wrong place.....nsib baik my students bgtau awal2...klu lama2 nnt lg la aku sakit! Tp one more thing yg aku rse my officemate were so kejam is diorng yg mwujudkn perasaan aku trsuka kt mamat tu.....at first aku mmg xde perasaan lagsung! Xtrlintas nk suka kt die....but keadaan misunderstanding yg create perasaan tu....xpe la mgkn Allah nk ajar aku ape itu erti redha akan ujian drNya.....dn mgkn die bkn yg terbaik...lgpn aku rse die ada kriteria "pelik", so I think i'm lucky enough.....mgkn ade yg lbh baik....Natasya Allah bg ujian sbb Dia tau awk boleh hadapi.....mgkn Allah nk ajar ape itu erti  ketabahan....
Ya Allah aku bermohon jatuhkanlah hatiku pada orang yang tepat iaitu jodohku....agar aku tidak trsalah jatuh hati pada yang bkn untukku......KAU peliharalah dan tuntunlah hati ini menuju redhaMu....pertemukanlah aku dgn org yg tepat sbg jodohku....yang dapat menbimbimgku menuju redhaMu....

2 comments:

~Honey to the Moon~ @ KT

Honeymoon ni more to jalan2 cari makan sbnr...