Tuesday, February 23, 2016

As a woman "hati kene kuat!"

Aku blaja benda baru hari ni.....xsmua yg kita nk atau suka dlm hidup ni kita akan dapat.....bila Allah bg kesempatan utk aku muhasabah diri, baru aku tahu yg aku pun sbnrnya bnyk kekurangan....aku ni kdg2 too emotional, pikir pendek, suka bertindak melulu.....bru aku sedar yg I have or need to be matured...think deeply before any action yg aku nk buat...n yg paling penting brsngka baik dgn Allah....serahkn hati sepenuhnya pada dia....InsyaAllah dia akn hadirkan org yg baik2 utk kita nnt.....yakin pd janji Allah.....bila kita ikhlas dlm memberi kasih sayang pd manusia...insyaAllah hati akn rasa bahagia....Alhamdulillah...Allah hadirkan org yg sygkn aku......family, shabat yg setia disisi....thanks a lots sbb ade time aku jatuh dn bangun.....Syg korng dunia akhirat.....

No comments:

Post a Comment

~Honey to the Moon~ @ KT

Honeymoon ni more to jalan2 cari makan sbnr...