Monday, July 16, 2012

Why i'm silence????


Bagi aku berdiam diri tue lbh baik drp menyakitkn hati org...seriusly aku dh tawar hati ngn korang...bnyk sngt bende yg korang buat menyakitkn hati aku...dulu mgkn aku msih bleh brsabr...tp lame2 thp kesbrn aku pun trcabar gak...aku dh lame maafkn korang...just aku xbleh nk rapat ngn korang mcm dulu lg...aku rase kekok...even nk pndg muke korang pun aku rase sakit hati...ade pepatah melayu pun kate "terlajak perahu boleh diundur terlajak kate buruk padahnye"...Allah kurniakn kite akal dn fikiran supaya kite bleh berfikir dulu sblm berkata-kata...."Kata-kata itu ibarat pedang yg tajamnya bisa membunuh lawan"........aku hnya insan biase..aku bukn Tuhan....aku bnyk kekurngn....tp bile dh bnyk kali orng sakitkn hati aku...mmg aku akn hilng kesabrn...sbb aku manusia biase...ape yg mmpu aku buat adlh berdoa dn berdiamkn diri....mgkn lps nie aku dh x mcm dulu...aku akn limitkn percakapan aku ngn korang...sbb aku nk elakkan hati aku terasa.....hopefully after this, supaya Allah memberi hidayah supaya korang kurang menyakitkn hati org lg...."Berhati-hatilah bila berbicara"...Renung2kn n Selamat Beramal.....

No comments:

Post a Comment

~Honey to the Moon~ @ KT

Honeymoon ni more to jalan2 cari makan sbnr...