Thursday, February 2, 2012

Voucher 1 Malaysia!

nie la brg2 yg aku beli ngn voucher 200 tue...aku bru gune 150 je...ade lg balanced 50...xtau la nk beli ape plak...huhuhu

2 biji novel je yg aku beli....tp xbace lg pun....huhuhu...yg lain tue brg2 merepek je....

nie plak 2 biji buku law yg aku beli...tp xtau la aku akn bace ataupn x...sbb dh xtau nk beli buku ape lg..so aku beli je la mgkn suatu hari nnt aku akn refer or gune gak buku nie....

nie plak aku belikn brg2 stationery tuk adik2 spupu aku...saje je belikn tuk diorang....

yg nie plak buku latihan soalan2 past year PMR tuk adik spupu aku...this year die form3... sbnrnye nk bagi smngt die tuk blaja!

nie plak buku latihan tuk adik die yg drjah 6...xtau la rajin ke x la nk jawab kn...hehehehe

No comments:

Post a Comment

~Honey to the Moon~ @ KT

Honeymoon ni more to jalan2 cari makan sbnr...