Friday, December 2, 2016

Alhamdulillah....all praises to ALLAH...

Alhamdulillah.... finally aku dh jumpe titik noktahnya....you are getting married soon....congratulations bro!...wktu aku dgr dr mulut abg Halid hati aku rasa tenang...akhirnya konflik dlm hati aku dh trjawab....perasaan sedih tu dh xde...aku dh lali dgn segala permainan kau....but aku pelik la...kalau kau nk kwen, kwen je la...xyah la nak avoid aku mcm aku ni penganggu gugat hati kau...buat hati kau berbolak balik....be professinal skit! jgn tunjuk dpn org yg kau mengelak dr aku....aku xde wt slh pape pun...kau tu yg bnyk berslh dgn aku...aku xtau ape motif kau sbnrnye...nk bls dendam ke ape...tp xpe i take it as satu pengalaman yg brmakna dlm hidup aku...mgkn Allah nk didik hati aku utk mnjadi seorng perempuan yg kuat n tabah....who knows kan...

p/s: semoga bahagia la ya.... PEACE NO WAR!

No comments:

Post a Comment

~Honey to the Moon~ @ KT

Honeymoon ni more to jalan2 cari makan sbnr...