Saturday, April 30, 2016

~Impian, Harapan & Angan2......hahaha


Bismillahirahmanirahim........

Ermmmm setiap org mesti ade impian dn cita2 kn....klu tngk balik list of impian2 aku, alhamdulillah ade beberapa impian yang dh tercapai....cuma yg kawen tu je...trget 2014 nk kawen tp nk buat mcm mane kita hnya mampu merancang, tp Allah adalah sebaik-baik perancang......tp harapan aku thun ni boleh x aku nk hadiah "convocation" aku kali ni aku dh ada suami....just harapan dn angan2 je kn...sbb nye calon pun xjumpe lg...tp kita kene percaya jgk kalau Allah perkenan kn doa kita kn.....jodoh tu boleh dtg skejap je dgn izin Allah.....so kita kene percaya aturan Allah...just jgn putus brdoa kepadaNya.....aminn........

No comments:

Post a Comment

~Honey to the Moon~ @ KT

Honeymoon ni more to jalan2 cari makan sbnr...