Thursday, August 2, 2012

~Xde Keje Layan Kuiz Facebook! hahahaha


Hahahaha...xbleh bla zizan yg aku minat...xpenah minat langsung!...ce la bagi Iqram ke??


Nasihat nie bgus gak...boleh dijadikan sbg nasihat...huhuhu


Macam tau2 je situasi aku En Facebook nie kan!!!!


best gak klu dpt hadiah bershopping nie...bleh beli mcm2 nnt.....hahaha


Yg nie mmg xbleh bla lngsung...abes aku kene bahan ngn kwn2 aku...boboy...gugurl...aku pun geli wei dngr!hahahaha...


hah yg nie mmg btul pun...aku mmg snng tertarik pada senyuman...aku ade minat senior aku sbb senyuman die tau....wktu sek men dulu la...hihihi


ceria gak klu deco bilik tido mcm nie....bleh jd idea nie....menarik2!hahaha...


tepat skali akummg suke mkn kek...tp jenis kek yg aku suke je la...klu kek span aku mmg x layan!...hehehe

No comments:

Post a Comment

~Honey to the Moon~ @ KT

Honeymoon ni more to jalan2 cari makan sbnr...