Friday, December 30, 2011

Apa itu azam????



ape itu azam??? bkn Abdullah Khairul Azzam yg mcm gmbr kat ats tue ye rakan2 n adik2...azam lbh kurang same mksud jgk dgn matlamat.....hah ape pulak itu matlamat??? matlamat ialah apa yang sangat-sangat korang hajati. Jika korang tidak bersedia, tidak ada hati nak mencapainya, ia adalah angan-angan. Tetapi jika angan-angan korang itu disertai dengan kemahuan yang kuat untuk mencapainya, berusaha sedaya upaya mencapai apa yang di angan-angankan - maka itulah adalah sebenarnya Matlamat.

" Angan-angan Melahirkan Impian. Tindakan Merealisasikan Impian"

So drpd matlamat/angan2 td kite bleh melahirkn impian kite...dn slps tue mestilh kene ade usaha ataupun tindakan utk merealisasikn impian tue td...tahun 2011 akn melabuhkn tirai esk...so mesti ramai yg tgh fikirkn ape azam diorang utk tahun 2012 plak kn???? aku pun tgh fikir jgk sbnrnye...heheheh..xpe la esk je la aku update ape azam aku utk thn 2012 nnt....mls nk fikir lg...(giler pemalas kn!)....

Nie plak pndngn dr shbt aku:
matlamat ni aim kita...apa yg kita nak jadikan ia sebagai goal dlm hidup kita.... azam ni, satu bnda yg kita nk jadikan dia attitude kita spye dpt mmbntuk jati diri... impian pula kita mmg selalu teringin nak jadikan ia satu kenyataan dalam hidup kita...so, aku rase yg kwn aku punye definisi nie lg tepat kot...hehehe

No comments:

Post a Comment

~Honey to the Moon~ @ KT

Honeymoon ni more to jalan2 cari makan sbnr...