Tuesday, September 8, 2009

Ari nie aku bnyak ketawa....hehehe

mule2 wktu klas OB la.... hari nie En Fauzi bnyak buat lwak plak kat dlm klas td...
die ckp mcm nie... kat Malaysia nie ade bhagian utk setiap bangsa... bangsa cina, india n melayu..
dgn mrujuk ke arah min, aku ngan gee... ape lg kami pun hentam gelak la....
aku mmng susah skit nk berhenti ketawa nie.... pastu pun tergelak smbil pandg kat aku...
patu tibe2 En Fauzi kate kn "xpe2 kamu bkn cine"... ape lg aku pun brtambh gelak lg la...
klakar btul.....
lagi satu waktu berbuka td lps abis mkn.... kami terkenangkn presentation azri utk subjek CTU...
klakar gile... azri yg kami knl x mcm azri yg sbnr wktu die buat presentation...
nk2 lg suare die tibe2 je brubah jd lmbut....n ade tone lg tau.... mmng pelik btul....
isy2..... azri2.... ape2 pun kami sume nk mintak maaf kat awk sbb bnyak sngt kami dh ketawakn
awk.... sbr ye....

No comments:

Post a Comment

~Honey to the Moon~ @ KT

Honeymoon ni more to jalan2 cari makan sbnr...